

2021 Professional Services Maturity™ Benchmark
Deze bron is gepubliceerd door UNIT 4
Service Performance Insight (SPI), LLC is een wereldwijde onderzoeks-, advies- en opleidingsorganisatie die zich toelegt op het helpen van professionele dienstverlenende organisaties (PSO's) bij het maken van kwantumverbeteringen in productiviteit en winst. In 2007 heeft SPI het PS Maturity Model ontwikkeld als een kader voor strategische planning en management. Het is nu het toonaangevende prestatieverbeteringstool dat door meer dan 35.000 service- en projectgeoriënteerde organisaties wordt gebruikt om hun koers naar uitmuntende dienstverlening uit te stippelen.De kerngedachte van het PS Maturity Model is dat PSO's succes bereiken door de optimalisatie van de vijf serviceprestatiepilaren: Leiderschap, Klantrelaties, Talent (voorheen Human Capital Alignment), Service-uitvoering, Financieel en bedrijfsvoering Service Performance Insight biedt een geïnformeerd en bruikbaar perspectief van een derde partij voor klanten en het publiek in de sector. Ons marktonderzoek en onze rapportage vormen de context waarin zowel kopers als verkopers van op informatietechnologie gebaseerde oplossingen de doeltreffendheid van de ontwikkeling, de selectie, de inzet en het gebruik van oplossingen maximaliseren.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Financieel en boekhouding, Cloud computing, Toeleveringsketenbeheer, Productie, Projectbeheer, Financiële afschriften, ERP, Cloud, Technologische trends, Verzekeringswezen, Loonlijst, Omzet, Onkosten, Budgetten, Voorspellingen, Personeel, Training, Werving, Carrières, Bijeenkomsten, Werkplek, Omgeving, Boekhouding, Omzeterkenning, Btw, CRM, IT-diensten, Bedrijfsmiddelenplanning