

De procesautomatisering is vandaag de dag gebouwd op weinig code en integratie
Deze bron is gepubliceerd door ServiceNow
Innovatie en digitale transformatie zijn een kwestie van groei en overleven voor de bedrijven van vandaag de dag. Bedrijven moeten zich sneller dan ooit aanpassen aan de snelle veranderingen in de marktomstandigheden door nieuwe digitale bedrijfsmodellen en bijbehorende processen te creëren.Ze moeten ook bestaande handmatige, inefficiënte, ongestructureerde processen transformeren in geautomatiseerde digitale workflows om productiviteit te ontsluiten en klanten en werknemers geweldige ervaringen te bieden. Dit is de essentie van procesautomatisering.Door het versnelde tempo van de veranderingen moeten bedrijven sneller en op grotere schaal processen automatiseren dan mogelijk was met eerdere benaderingen. Dit geldt zowel voor klantgerichte bedrijfsprocessen die groei op topniveau stimuleren als voor werknemergerichte werkprocessen die de productiviteit, efficiëntie verhogen en de bottom line verbeteren. Tegenwoordig moeten succesvolle procesautomatiseringsinitiatieven voldoen aan de behoeften van een aantal belanghebbenden in het bedrijf, waaronder: Proceseigenaars en functioneel leiders binnen het gehele bedrijf, Functie-overstijgende transformatie van teamleiders., Teamleiders van multifunctionele operationele uitmuntendheid. , Procesontwerpers en bedrijfsprocesanalisten., Kennis-/proceswerkers. Lees nu om meer te ontdekken over procesautomatisering voor de realiteit van vandaag de dag.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.