MarkLogic
flow-image

Vermogensbeheer: Transformatie stimuleren door een 360° klantlens

Deze bron is gepubliceerd door MarkLogic

Een 360-graden klantbeeld wordt snel essentieel voor financiële organisaties en vermogensbeheerders om te kunnen concurreren en winnen in de digitale economie - maar het integreren van de enorme en veranderende gegevensbronnen is vaak een grote uitdaging.Het 360-klantbeeld is een bekend begrip geworden nu organisaties meer gegevens analyseren om het gedrag van klanten en accountpatronen holistisch in kaart te brengen. Dit leidt tot intuïtievere aanbiedingen en reacties, een betere beveiliging en snellere processen.Deze paper van Finextra, die is gemaakt in samenwerking met MarkLogic, is gebaseerd op verschillende gesprekken met senior experts uit de financiële dienstverlening en vermogensbeheer en behandelt de belangrijkste zakelijke en technische drijfveren voor het creëren van de behoefte aan een 360-graden klantbeeld, de uitdagingen die het hoofd moeten worden geboden in het proces en de voordelen op lange termijn die kunnen worden behaald als gevolg van dit proces

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën ERP, Cloud, Financiële technologie, Financiële diensten, Verzekeringswezen, Omzet, Omgeving, Big Data