AWS
flow-image

Verbetering van de dienstverlening en verlaging van de kosten in contactcentra

Deze bron is gepubliceerd door AWS

Maak gebruik van AWS AI-diensten om de ervaringen van klanten te verbeteren.Het is tijd om de uitdagingen van verouderde contactcentra achter ons te laten - lange wachttijden, verkeerd doorverbonden oproepen en vertragingen bij het oplossen van problemen. Zet in plaats daarvan de kracht van machine learning in en geef klanten de oplossingen die ze nodig hebben.Lees het eBook Improving Service and Reducing Costs in Contactcentra om te leren hoe u AWS AI-diensten kunt inzetten om: De kosten te verlagen met selfservicetechnologieën, De productiviteit van agents te verhogen door het aantal oproepen te verminderen, Mogelijkheden vast te stellen voor bedrijfsverbetering door betere interactiegegevens vast te leggen, Bekwame callcenters op te zetten en geweldige klantervaringen te creëren.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën CRM, Onkosten, ERP, Cloud, Omzet, Training, Personeel, Omgeving